3 Eylül 2015 Perşembe

Kremalı cipsli tavuk

Arayı uzatmadım bu sefer ama hiç rahat olmayan bi zamanda yazmaya karar verdim sanırım.Bizim minik sincap Demir şu anda yerlerde yuvarlanarak bol bol zıpırlık yapmakla meşgul.
Ben de bi yandan onunla ilgilenip bi yandanda telefondan birşeyler karalamaya çalışıyorum.Dedim ya artık kısa da olsa yayın yazma kararı aldım.Facebook sayfama eklediğim fakat bi türlü buraya yazamadığım tariflerden başlamak istedim.Ablamda her yediğimde beğendiğim benim de çok sık yaptığım bir lezzet cipsli tavuk var bugün sırada

Ablamın Cipsli Tavuğu
Malzemeler

1 paket Tavuk kalça şiş(ya da tavuğun istediğiniz başka bir kısmı)
1 paket krema 
Baharatlı cips(doritos yada istediğiniz baharatlı bir cips

Tavuk kalça şişleri kremada bir iki saat bekletin.Ardından bir paket baharatlı cipsi doritos olabilir.İri parçalara ayırın.Posette parçalayın ya da rondodan geçirin.
Kremada beklemiş tavuklari cipse bulayın.Her yerine eşit derecede gelsin
200 derecelik fırında pişirin 30-40 dakika pişirin.
Yanında herhangi bir sosla da servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun😊


2 yorum:

Melisa Türker dedi ki...

Merhaba Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)  

Malatya Haber 

malatyahaber 

malatya haber sitesi

malatya aberleri 

muhteşem yemekler dedi ki...

Süper bir tarif ellerinize sağlık.