23 Nisan 2020 Perşembe

Fındıklı Çikolatalı Bonbonlar

Merhabalar aynı gün içinde iki tarif ben çok şaşkınım şu an:)ama arada birikmiş tarifleri böyle yayınlamaya karar verdim bakalım yapabilecekmiyim.Bu tarifte çok pratik pişirme işi olmadan hemen yapabiliceğiniz o kolay tariflerden biri.Hazır bisküvi kullanmak istemezseniz evde kalan keklerinizden yapabilirsiniz.Bu ölçüden çok az çıkıyor tadının çok güzel olduğunu düşünürsek siz iki ölçü yapın olur mu boşverin kiloları:)Tarifimize hemen gelirsek






 



Fındıklı Çikolatalı Bonbon

Malzemeler

1 paket kakolu Petit Beurre Bisküvi(bende yoktu sade kullandım)
1,5 yemek kaşığı kakao
Bir çay bardağı süt (biraz büyük bardaklarlan)
Yarım paket çikolata
Fındık ben göz kararı ekledim
1 küçük portakal rendesi
Üzeri için
Hindistan cevizi


Yapılışı

Bisküvileri isterseniz rondodan geçirin ya da benim yaptığım gibi elinizle iyice ufalanana kadar parçalayın .
Bir tarafa minik bir kaba sütü ve kakaoyu ekleyin kakao eriyene kadar ısıtın çikolatalarıda ekleyin erisin.Çikolata eklemek istemezseniz ısıtma işlemine gerek yok
Fındıklarıda rondodan geçirin iri olmasınlar
Bisküvilerin üzerine fındık portakal rendesi ve çikolatalı sosu ekleyin
Güzelce yoğurun.
Sonra bu hamurdan elinizde yuvarlayarak minik toplar yapın
Bunları hindistan cevizine fındığa yahut çikolataya bulayın.Çikolatayla kaplarsanız buzdolabında hafif soğusunlar
Aslında yaptığımız çikolatalı sütlü karışıma purda şekeride ekleyor bir iki kaşık kadar ama bana o şekilde epey tatlı geldiği için eklemedim aklınızda bulunsun
Afiyet olsun

Hiç yorum yok: