26 Nisan 2020 Pazar

Meksika Fasulyesi Piyazı

Merhabalar herkese
Hemen yapılabilecek çok çok kolay ve lezzetli sevdiğim salatalardan biridir bu tarif piyaz gibi olduğu için çok seviyorum.Tek başınada güzel oluyor et sebze vs yanınada çok yakışıyor.Belki denersinizBen en çok köfte ve pilavla yemeyi seviyorum.Hatta pilav makarnayla falan karıştırmayı çok seviyorum ııııyyyy diyenleri duyar gibi oldum:)hadi neyse beni bırakalımda tarife geçelim


Meksika Fasulyesi Piyazı
Malzemeler

1 kutu meksika fasulyesi
1 adet kırmızı soğan
Sumak
İstediğiniz başka baharatlar
Maydanoz
Elma sirkesi
Nar ekşisi
Zeytinyağ
Limon (isterseniz)

Soğanı yarım ay şeklinde doğrayın tuzla güzelce ovun.Maydanozları kıyın.Diğer tüm malzemeyi karıştırıp sosu bu malzemelerin üzerine dökün iyice harmanlayın.Bu sosu çeşitlendirebilirsiniz.

Hiç yorum yok: