28 Ekim 2012 Pazar

Ablamın Bayram Sofrası















Bayramın ilk günü eşimle ablamlardaydık.Yeğenlerim,ablam ve eniştemle çok güzel bi bayram gecesi geçirdik. Ablamın bizim için özenle hazırladığı ,birbirinden güzel lezzetlerle dolu bu şık sofrayı sizlerle paylaşmak istedim.Gecikmelide olsa herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.İnşallah bayramınız güzel geçmiştir.Sevdiklerinizle daha nice mutlu bayramlar geçirmenizi dilerim..Her bayramın sizlere üzüntü değil sevinç getirmesi dileğiyle..sevgiler

Fotoğraftaki lezzetlere gelirsek,

Hasanpaşa köfte
Lorlu karnabahar böreği
Barbunya
Çiğ köfte
Mantar sote
Barbunya
Tel şehriye çorbası
Kavurma
Karışık kızartma
Baharatlı pilav
Zeytinyağlı türlü




10 yorum:

Unknown dedi ki...

Hep bir ablam olsun istemişimdir:)
Herşey harika gözüküyor canım.
Ablanın ellerine emeğine sağlık.
Şifa olsun inşAllah..
Muhabbetle..

bittermutfakta dedi ki...

:)gercekten bende cogu zaman ablam olmasaymis naparmisim diye dusunuyorum.Cok guzel bi his.Begenmene sevindim..
Sevgiler sende muhabbetle kal..

ihlamurcum dedi ki...

Süper bir sofra ablanızın eline sağlık, ama ben peçetelik detayınada bayıldım.

LeylaK dedi ki...

Yani şimdi bunların heppppppsini yediniz mi ? Afiyet bal şeker olsun, maşallah :)

Unknown dedi ki...

ABLA OLMAK ÇOK GÜZEL,BENDE ABLA OLDUGUM ICIN BU GÜZEL SOFRALARDAN KARDEŞLERİM İÇİN HAZIRLIYORUM.BU SOFRALARDA BERABER BAYRAM YEMEKLERININ YENMESİ AYRI BIR GÜZELLİK.KEYFINIZIN HİÇ BOZULMAMASINI VE HEP BİR ARADA NİCE BAYRAMLAR GEÇİRMENİZİ DİLERİM.YEMEKLERDE ÇOK HARIKA GÖRÜNÜYOR ABLACININ ELLERINE SAGLIK.

bittermutfakta dedi ki...

Ihlamurcum, o peçeteliği bende çok seviyorum.Masada çok şık duruyor.
Teşekkürler

Leyla,Vallahi hepsini yedik.Hatta daha fazlasını yedikte ben onların fotoğrafını çekemedim..Teşekkürler sevgiler..

Heden,Amin inşallah hepimiz için bu böyle olsun.Keyiflerimiz bozulmasın..
Teşekkürler..sevgiler dilerim

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

masa güzel, yemekler birbirinden iştah açıcı ellerinize sağlık.
Peçeteliğe resmen vuruldum. Çok sevdim. Ben de bu peçetelikten istiyorum. Nerden alabilirim?
Şimdiden teşekkürler.

bittermutfakta dedi ki...

Lezztli sanatlar,Bende çok beğenmiştim ablamın bu güzel bayram sofrasını.Çok teşekkür ederim.Peçeteliğe gelirsek yıllar önce Tekirdağda pazardan alınmış bir peçetelik bu.Maalesef bir mağaza ismi veremiycem.Bende beğeniyorum ama hiç biyerde rastlayamadım bende:( Belki başka pazarlarda olabilir.Ama eğer bi gün bulursam kendime alırken emin olun sizede bi tane gönderirim sözüm olsun.
Çok teşekkürler.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba
Bütün ablalar aynı diye düşünüyorum çünkü ben de bir ablayım.Sofralar kurulur çeşit çeşit yemekler yapılır ve afiyetle yenir.Size de afiyet olsun diyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Ben de bloguma beklerim:)

bittermutfakta dedi ki...

Merhaba:)Kesinlikle abla olmak yada insanın bi ablası olması çok ama çok güzel bir his.Yemeklerinede doyum olmaz ablaların.Çok teşekkür ederim.Bende geliyorum birazdan bloğunuza.
sevgiler memnun oldum.