2 Mayıs 2013 Perşembe

Çilekli Puding

Bu aralar çilekli günler yaşıyoruz sanırım.Nereye baksam çilek görüyorum sanki.Ve en çok sevindiğim şey de çileklerin iyice güzelleşmeye başlamış olmaları.O koskocaman hormonlu çirkin hallerinden eser yok.Tezgahlarda minik minik kıpkırmızı çilekler var nihayet.Hele hele tezgahın önünden geçerken buram buram kokusu geliyorsa burnunuza tamamdır.Eeee hal böyle olunca harika bir ev yapımı çilekli puding yapmanın zamanı gelmiştir diye düşündüm.Yalnız şunu söyleyeyim bu bi tart dolgusuydu.Ben o dolgu kremasında ufak değişiklikler yaptım ve ortaya biraz atmasyon bi tarif çıktı.Un,süt ve şekerle hemencecik yapacağınız gayet basit bi tarif.Ortaya saçmapan ziyan olmuş bir sonuç çıkmasın diye biraz korktum ve malzemeyi çok az tuttum e tabi sonuç olarak dört kasecik bişey çıktı benden söylemesi.Şöyle amaaaan çok az bişey yapayımda hemen bitiversin dediğiniz günlerde tercih edebilirsiniz.Ya da malzemeyi çoğaltarak deneyin.Pişmanlık duymayacağınız lezzetli bi puding oluyor.Ama gerçek şu ki az ya da çok aslolan yüzde yüzzzzzz ev yapımı:)gerisi hikaye.



                                          


Çilekli Puding
Malzemeler

3 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1/2 su bardağı toz şeker
200 gr çilek

Yapılışı

Un,süt ve tozşekeri topaklanmadan pişirin.Ayrı bi yerde çileklerinizi blender ile iyice ezin.Biraz iride bırakabilirsiniz.Ardından çilekleri pişmiş olan muhallebiye ekleyin.Biraz kaynatıp ocaktan alın kaselere paylaştırın.









10 yorum:

LeylaK dedi ki...

ov ov ov, ben bunu yaparımmm :)

Şehrinaz dedi ki...

Emeklerine saglik arkadasim....

Sevgilerimle....

bittermutfakta dedi ki...

Leyla şimdiden afiyet olsun o zaman sana:)
Sevgiler

Şehrinaz,çok teşekkür ederim bendende sevgiler:)

Meliha Çalışkan dedi ki...

Aynen valla heryer miss gibi çilek,çok severim bende..
Ellerine sğalık canım:)

bittermutfakta dedi ki...

Meliha cok tesekkurler:)
Sevgiler

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Çilekli puding çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık. Ben de çok severim çilekli tarifleri...:)
Bloğunuzu takibe aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimle,

bittermutfakta dedi ki...

Merhabalar Selda hanim.Beğenmenize sevindim.Bende gelicem ziyaretinize.Memnun oldum.
Sevgiler
teşekkürler.

iyiolanherşey * dilek dedi ki...

mmm çileeekk :)) ve puding
ellerinize sağlık..

bende bloguma beklerim ..

sevgiler..

bittermutfakta dedi ki...

Dilek,
Teşekkürler gelirim tabiki
Sevgiler

Sema dan Lezzetler dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis bir lezzet olmuş Bloğunuzu bugün gördüm ve takibe aldım bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler..