20 Ekim 2013 Pazar

Pembe Gül Muffin

Hepinizin geçmiş bayramını kutlarım.Umarım güzel bi bayram geçirmişsinizdir.Minik bi bayram arası verdik.Ve yine bloğumla başbaşayım.Daha önceden yaptığım bi tarif var bugün.Hatta sadece fotoğrafı var diyebiliriz.Çünkü tarifi hatırlayamıyorum:(ama içinde yoğurt olan bir muffin tarifiydi tek hatırladığım bu.Muffinleri küçük gül muffin kalıplarında yapmıştım.Atıştırmalık mini güller elde etmiştim.Çayın yanında süper oluyor.
Yalnız şu varki bu kekte pembe gıda boyası kullanmıştım.Ama korkmayın çok minik bi miktar.Kekler iyiydi güzellerdide hoşuma gitmeyen tek şey üzerlerinde oluşan küçük gözeneklerdi.Pek hoş durmuyordu ama yinede çok lezzetliydiler.Onları görmezden gelin artık.
Ara ara böyle tarifsiz fotoğraflar yayınlamayı düşünüyordum ama bu reçeteyi hatırlayamadığım için üzgünüm çünkü tatları güzeldi.Tarifleri yazmayınca unutuyorum e bide pek sık yapmazsam hiç aklımda kalmıyor.Artık yeniden yaptığımda aynı lezzeti yakalarsam paylaşacağım.Herkese güzel bir hafta dilerim.
Görüşmek üzere..

 



Hiç yorum yok: